Jumaat, 25 November 2011

saje nak men'jakun .

salam sume n selamat malam .
oke , da lame x men'jakun rase nye . 
oke  dipendekan cerite . tadi 25 nov 2011(jumaat)
pergi la tengok 
The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1
.aku la penyebab nye . gile beno na negok cerite ni.
mule2 ajak abg n adk aku . tp memandang kan aku je sorang pmpan , so dieowg rase x hot la pi banda dgn aku.so aku pon ajak la hot2 gurl tok teman kan aku .
syiqin , effa n eyira
oke sgt la gile kami tadi.
pic ni kami baru je sampai.winx2
 oke mse ni jln2 b4 msk panggung . sje jd duta novel.

oke , maf agak teabor,ni mse ambik aweks2 yang HOT SETAP#
 

makan time bebeh!


kami da beli tiket , anda bile lagi . auuummmm!

oke , kami singgah di tasik Y ye adik2 .
 fitting rom tempat pebret!

menunggang menatang ni adalah salah satu hobi kami .anda?


bilalalalalalalalala larut malam .pang# APAKAH?




oke the end .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan