Rabu, 16 November 2011

kesedihan melanda :c

salam sume . setelah berbulan2 tak update menatang ni . malam ni aku terpanggil utk menaip semula , sebab aku da tak taw na story kat sape . aku tak taw kenape aku jadi macam ni . rase na hentak je kepale kat dinding laju2 . em , aku memang suke gelak kuat2 , kencang2 , gile ba** punye gelak . so sampai satu mase nanti aku akan ditimpe macam2 masalah . yang aku sendiri tak taw nape n xtaw macam mane na handle bende ni . problem 2 datang macam hujan yang turun lebat kat sebuah rumah yang  bocor . so da sempat tadah bocor yang 2 . yang lain pon akan meniti jgk *maaf, tak taw la aku bebel ape ni . tapi siyez aku da separuh gile . ya allah . tolong haba mu yang lemah ni . ampun kan la segala silap salah yang telah aku lakukan . ya allah aku hamba mu yang lemah . yang selalu melakukan kesilapan . tetap kan lah iman ku .jauhkan lah aku melakukan perkara yang sia2 . jauhkan la aku daripada melakukan perkara yang keji . em abg aku pena cakap yang aku ketawe ni memang x boley na kabe . die cakap "wey2 , ko ketawe macam 2 . hati boley hitam . so sekrang ni aku terime . em mesti kawan2 aku sume tak suke an dengan sikap aku yang ober ni . haaaaa , orang jakun macam aku memang tak pernah jumpe bende lawak kot . itu yang gelabah ba**  gelak macam orang sakai . em sekarang ni aku nagis macam orang putus cinta . hingus meleleh sambil ngadap lappy . APAKAH???? gelak la wa . asal ko nagis . gelak sampai puas . ko mane penah puas gelak sikit2 ni . memang patut pun sume orang sakit hati dengan ko . patut sgt2 .
aku nagis double buruk dari budak ni .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan