Jumaat, 27 Januari 2012

21.1.12 suka sakai.erkkk

salam all.emmmmm kadang2 cite basi pon gempak.em ok tgk tajuk.lawo kan tarikh. wat tarikh nikah pon ok. muntah! ini cite seminggu yg lepas...
pagi2 dalam pukul sepoloh g2. cik atira msg tett tett (jeda) tett tett
die:wa, na p banda x?
aku: em bly gk.kol bape?
die : dlm kol dobelas g2.
aku:naik ape wey?dgn sape?
die: naik moto la.aku(tra),ciqin, timah ngn kiah.
aku:em xpe la,nty aku tnye kete mak aku.
die:wokey.

bebrape saat kemudian

aku:tra,ma aku xbg la.
die:xpe la
aku:...eh eh. ma aku bg nty aq ambk tima,cqin dgn kiah kt uma ko boleh?
die:boly2

dgn azm yg tinggi. g banda dln plan last min.d'ulang last min. hebat x? ko ado?

dan begita la cerite nyeee n seterusnyeee

 siyes . hepi gle vavi!

 maigod! t'haru la kite, bby!

 wink2..yg dok snap 2 haa. gle hot!

 kami kumpulan HURIB (hujan + ribut) muahahaha

 sye rase sye paling HOT . muntah 

 sye mmg tgk kst kale merah die je dr td. yg lain abaikan. 

 wif gurl fwen.. gesel2 hidung

 tahan na berak kaw. puhh.lap peluh

 tahan napsu jap. ambik gamba 2 penting. di'ulng.'pentig' 

 sekali lagi. d'persembahkan HURIB .*tepuk gemuruh!

 tah, bly plk kan sesat kat cni. puih!

 iye2. mmg muke tahan berak,bile ad piiiizaaaa dpn mate.

 sume cun wey,kecualiii aku la kan. geli geli

 kami power puff gel!!

alololo tomey mucuk2 bacin!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan